Türkçeyi öğrenmek için çok iyi bir kitabım var. Geçen sene Türkiye'deyken bu kitabı aldım. Bence Türkçe çok büyüleyici bir dil. Japonca konuşuyorum ve bence Türkçe Japonca'ya çok benzer. Türkçe dilbilgisinin Japonca dilbilgisinden daha zor olduğunu düşünüyorum. Ama aynı zamanda daha ilginç. Diğer tarafta bence japonca yazmak Türkçe yazmaktan daha zordur, çünkü Japonca'da kanji (çince karakterler) var.
Nenhum comentário:
Postar um comentário